W przypadku stwierdzenia wady towaru mają Państwo prawo do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi, zgodnie z art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego.

Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać opis wady oraz – w miarę możliwości – dokumentację zdjęciową. Ułatwi to szybsze rozpatrzenie zgłoszenia.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od jej otrzymania. O wyniku poinformujemy Państwa drogą elektroniczną lub telefonicznie.

W ramach reklamacji mają Państwo możliwość wyboru jednego z rozwiązań:
– naprawa towaru,
– wymiana towaru na nowy,
– obniżenie ceny lub zwrot kosztów (jeżeli naprawa ani wymiana nie będą możliwe).

Reklamacja nie obejmuje wad wynikających z:
– niewłaściwego użytkowania lub uszkodzeń mechanicznych powstałych z winy Klienta,
– uszkodzeń powstałych w wyniku samodzielnych przeróbek lub napraw,
– naturalnego zużycia towaru.

W przypadku zasadnej reklamacji koszt wysyłki towaru do sklepu oraz ponownej dostawy ponosi Sprzedający. W przypadku odrzucenia reklamacji (np. gdy uszkodzenie wynika z winy Klienta) koszt transportu pokrywa Kupujący.

Dane osoby zgłaszającej

Dane zamówienia

Drag and drop files here or Browse
Drag and drop files here or Browse
Drag and drop files here or Browse
Drag and drop files here or Browse
Drag and drop files here or Browse
Drag and drop files here or Browse

Napiszemy do Ciebie po zgłoszeniu, aby ustalić najwygodniejszy sposób odbioru towaru.